tepe reklamm
23 Nisan 2019 Salı
Anasayfa > Yazarlar > Levent Akpınar > Hiç uyumadı ki…
Levent Akpınar

Hiç uyumadı ki…

19.03.2019 18:50 12 14 16 18 yazdır
Yazar : Levent Akpınar

31 Mart seçimlerine artık sayılı günler kaldı. Gerek Büyükşehir gerekse ilçe adayları artık son kozlarını oynuyor. Köy köy, sokak sokak, hatta ev ev dolaşarak vaatlerini anlatıp Erzurum seçmeninin oyuna talip oluyor…

Bu adaylar içerisinde mevcut Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen’i ayrı bir yere koymak gerekiyor.

 5 yıl boyunca hizmet ettiği bu şehirde her zaman olduğu gibi yine halkın arasında. Aynı kişinin elini adeta beş kez sıkıyor. Hoş Başkan Sekmen, her zaman milletin içindeydi. Bir bakıyorduk gecenin bir yarısı taksi durağında şoförlerle sohbet ediyor, bir bakıyorduk, sabahçı kahvesinde yaşlılarla beraber…   

Hani bazıları bir slogan gelişirdi ya “Sekmen’i Uykusuz günler bekliyor” diye, belli ki bu arkadaşlar dersine hiç iyi çalışmamış. Sekmen 5 yıldır insan üstü bir performans sergiliyor. Sabah 5’de mesaiye başlayıp, gece 2’ye kadar büyük bir özveriyle çalışıyor. Çoğu zaman biz gazeteciler bile bu yaşımıza rağmen Başkan Sekmen’in hızına yetişemiyorduk.

Hadi kendileri bilmiyor bari Mahallebaşı’nda ki sabahçı kahvelerine, Erzincan çarşısındaki çorbacılara veya sabah namazına giden cami cemaatine sorsalardı inanın bu sloganı ortaya atmazlardı.

Birileri soyadının hakkını vermeyip 15 yıldır uyuyor. Şimdi bir anda derin uykusundan uyanıp sorun tespiti yapıyor. Sormazlar mı adama 15 yıldır neredeydin diye… Kaldı ki o uyurken, bu şehirde çok şey değişti…

Sosyal medyadan bağırarak seçim kazanılmayacağını öğrenmeleri gerekiyor artık…

Erzurum seçmeni sessizdir ama sandık başına gittiği zaman eğriyle doğrunun hesabını iyi yapar…

Ne mezarlık hizmetlerini görmezden gelir ne de mesire alanlarını. Ne ulaşımda ki kolaylığı elinin tersiyle iter, ne de prestij caddelerini. Sandığa gitti mi bi hakkı teslim edecektir.

İYİ algı oluşturuyorlar ama algıyı İYİ yönetemiyorlar…

Çünkü ellerinde elle tutulur bir done yok…

Belli ki muhalefet, belediye borçlarını gündeme getirmekten, Sekmen’i müteahhit yapmakla suçlamaktan, belediye şirketlerini gündeme getirmekten bir şey elde edemeyecek… Anlaşılan bu çırpınmaları beyhude çaba…

Başkan Sekmen geçtiğimiz gün 525 yeni proje açıkladı. Beyler sizde 25 proje açıklayın da, genel başkanınızın dediği gibi projeler yarışsın.

Şunun şurasında kaldı 11 gün…

Vatandaşa beş dakika iyi düşün diyenler, vatandaş 5 yıldır iyi düşündü zaten. Sandıkta bu düşüncesini yansıtacak. Görelim Mevla neyler, neylerse güzel eyler…

düşlerevi
Yazarın Son Yazıları
Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.